woensdag 12 december 2012

Nieuwe schrijfpapier.

Dit is mijn eerste tekst op deze blog en ik hoop dat je dit leuk gaat vinden, dit begint als een leuke bezigheid die ik kan doen in me vrije tijd en om mijn dingen te delen met jullie.





Het is nu bijna winter. Ja, believe it or not met al die regen, sneeuw en kou het is nog herfst als we  met de kalender van de seizoenen mee gaan.



En in de winter heb je soms van die dagen dat je niet weet wat je moet doen, als je op dat moment niks te doen hebt.


dus dan leek mij dit het beste om als bezigheid te hebben in de warme dagen dat je het liefst de hele dag thuis thuis.

Ik zal proberen om iedere dag wat te schrijven, soms zou dat misschien niet mogelijk zijn want naast dit heb ik school, familie en andere dagelijkse dingen.


daarom zou vooruit schrijven ook een optie zijn, ookal kost dat veel werk maar dat scheelt aan een kant ook een hoop als ik een dag niet zou kunnen bijvoorbeeld. :)


Veel lees plezier!

PS.
En het is vandaag ook nog 12/12/12 dus dat komt nog eens goed uit!


 Bronnen
© weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten